Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos si a legilor romane in vigoare. Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. In cazul in care consumatorul returneaza comanda integral iar produsele sunt livrare conform descrierii din site, acesta va suporta integral costurile de livrare si retur.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, cu lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail comenzi@pufezel.ro, sau accesand acest Formular de Retur unde vor specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei; rambursarea sumei se va face in contul specificat de client, in decurs de 1-10 zile lucratoare din momentul primirii coletului, verificarii continutului si starii produsului.Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.